Sommar Speciall!

Alla inlägg under mars 2011

Av Emma Holm - 26 mars 2011 13:09

Hej hallå ja vad man nu vill säga. Jag ska på Bastet Match nu så jag hinner inte blogga så jätte mycket. ><  Jo jag har inte blooggat på ett tag nu så jag tänker göra ett så kallat SUPER INLÄGG med massa blider och skit aj ja hoppas det går bra på min match. Jag är faktist lite nervös undra Varför?  


Mmhm detta var lite nytt men a jag kommer som sagt blogga senare. Ha det så bra hejdå!

Av Emma Holm - 22 mars 2011 20:03

Hahah hej idag var jag lite sjuk men dan var bra en då. Vi hade trä slöjd och jag han såga alla delar till min ram (super nöjd) ! Sen så övade vi på låten vi ska uppträda med på Torsdag "Skin skin som den sol du e låt hela världen se ditt vakra leedne!" Det gick super bra fast vi behöver nog repa några gånger till <3 Själv sjunger jag med mina underbara vänner sigrid och steffy så det är inte så jätte svårt, sitter just nu och lyssnar på låten!  


Aja hejdå ha det så bra!

   En spårvagn. Hade inge passand bild :) <3

Av Emma Holm - 21 mars 2011 08:36

Hej  har sovmorgon nu så jag göttar mig i att vara så seg som möjligt. Längtar till skolan jag var inte där i fredags så är jag jätte sugen på att ha matte och NO! -.-  Aja det kanske inte så jätte kul men No men jag älskar skolan, jag börjar dagen med att gå ditt med min Linnea och då blir man ju super glad bara av det! Sen är dagen helt full med skratt och dåliga dissar. Undrar vem som vinner i             "dåligaste dissen" idag tror det blir jag :)


Ha det så bra! bloggar ikväll!


(vill bara säga att jag hade 5 besökare igår super bra enligt mig!)

Av Emma Holm - 19 mars 2011 18:52

Tjenare!

Jag vet att jag inte har bloggat så mycket på min gammla blogg men det ska jag göra nu. Jag hoppas på att du kommer att kolla in den och kommentera mycket! A jag vet inte hur jag ska berätta allt om mig men det kommer la fram under tiden.

Om du inte orkar läsa min presentation så skriver jag lite här! :D <3


Namn: Emma! <3  ----

Smeknamn: Emm, men ingen kallar mig det så det räknas inte! ;)

Bor: Det har jag alltid undrat! :S

Famlij: Mamma, Pappa, lilebror (+ bonus famlij hoss pappa)

Gillar: VÄNNER! Basket, Foki!, Socker!!! Skratt! och mycket mycket mer! :D

Ogillar: Krig, taggar på FB, Egos, Falska människor och lite till! :(

<33 ja detta var lite från mig + att jag kommer att lägga upp mycket bilder men det kommer i nästa inlägg ;D  ( dramariskt ) hahaha


Hejdå! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Some question?

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du på Datan?
 Facebook!
 Nån spel sida :P
 Online spel!
 Bloggar :D
 Msn/Skype
 Mode sidor!
 YouTube
 Nyheter
 Övrigt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier♥

Arkiv

Länkar ♥

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards