Sommar Speciall!

Alla inlägg under april 2011

Av Emma Holm - 25 april 2011 19:26

Hej! Kom nyss hem från Allum och (med nyss menar jag 1 timme sedan) Jag brukar inte gilla shopping men det var faktiskt kul idag. Hittade jätte mycket fint, massa kläder, en sommar jacka typ, ett par super snygga Converse men dom fanns inte i min storlek men vi ska ringa till Frölunda imon. Här kommer lite  bilder från det jag shoppat idag! <3 

Byye Bye ! :)

     Två t-shirts från Gina! <3

  Sommar jacka! <3 Ett skerp...

+ ett par byxor och några linnen! :D

Av Emma Holm - 22 april 2011 12:50

HEJ! Har inte så mycket att säga mer en att jag ska ut nu och fota lite, för visst är det bra väder! Pappa kommer säkert vilja att jag ska tvätta ute möblerna och Bla bla bla... Hoppas Tigge kommer!    

För er som undrar så är Tigge grannens katt. haha och vi typ matar honom  Busigt! ... 


BYE BYE! HÄr kommer några blider på Honom  

 


Av Emma Holm - 21 april 2011 19:28

Hej och GLAD PÅSK!


Hej nu sitter jag och har super mysigt med lite lungt musik och mer 1 kilo godis! Efter middan gick pappa typ bara och kom tillbaks med fyra JÄTTE STORA påsk ägg!  Jag hade typ tjatat på honom hela eftermiddagen för jag ville att vi skulle köpa godis, hahah sen kom han bara ner med 4 påsk ägg. Så typiskt pappa asså.  

 

 

Såklart tog jag kort på allt så här kommer lite blider från allt påskmys!   

 

         GLAD PÅSK!       

Av Emma Holm - 19 april 2011 17:38

Tjenare ! idag ska jag övernatta på skolan ! Jag känner att det är mycket viktigt att berätta för det kommer bli så SJUKT KUL!  Haha typ ingen brys sig men det ska jag. Det börjar 20.00 så det är ganska långt kvar... :(

Hejdå alla läsare (hartypingaläsareskrevdetbarafördetlätproffsigt)  


            


Av Emma Holm - 9 april 2011 08:57

ÄLSKAR ER!         

Av Emma Holm - 3 april 2011 09:46

Idag fyller min farfar år! Haha ska bli jätte kul, jag och min bror är bjudna på fika typ. Det kommer bli jätte kul för Sigrid och Gustav kommer att vara där (kusiner!) Just nu ligger jag bara och gör ingen ting alls. Ska nog gå upp snart HIHI. Lite saker jag ska göra idag: 


- Gå upp ur sängen :)

- Äta Frulle.

- Duscha ^^

- måla en teckning till Farfar

- åka och köpa blommor

- sen iväg till farmor och farfar!


AA gud vad kul Längtar!

Presentation

Some question?

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du på Datan?
 Facebook!
 Nån spel sida :P
 Online spel!
 Bloggar :D
 Msn/Skype
 Mode sidor!
 YouTube
 Nyheter
 Övrigt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier♥

Arkiv

Länkar ♥

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards