Sommar Speciall!

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma Holm - 21 juni 2011 11:10


Igår gick klockan 16:20 min älskade gerbil bort! MImmi som hon hette var mycket trött och andades tungt. Jag visste att något inte var bra men inte vad... Jag sa till mamma att vi måste åka ner till djuraffären och kolla med tjejen som jobbar där, hon e  mycket bra med djur så det gjorde vi. När vi kom ner så gick mamma och Hugo in och jag stannade kvar i bilen med den sjuke mimmi och hennes oriliga syster tussan. Men hugo kom snart tillbaka för att hämta henne. Jag stannade för jag såg helt förstörd ut. En en gång kom hugo tillbaks men denna gången gråtandes. :'(

- hon, hon e död.

Jag kutar dit för att se om det va sant.

– Var e hon!?

-Här..

Hon räcker fram henne till mig och jag ser min älskade mimmi död i hennes hand.

Och gud va ja grät! Jag frågade om jag fick hålla henne en sista gång innan hon la ner henne i en liten låda med vadd. hon var så stilla och hjälplös. Hennes öron var bakåt lutade mot huvedet... detta var sista gången jag höll henne för nu ska hon begravas under en sto gammal lönn på Kinnekulle.


DU KOMMER ALLTID FINNAS I VÅRA HJÄRTAN MIMMI! VI ÄLSKAR DIG!

lova mig att du tar hand om dig själv uppe i djurhimlen! 

Mycket LOVE till dig från Emma, Eva, Hugo, Tussan, Mormor och hela familjen Månsson! 


Bild kommer upp senare datorn laggar... 



Av Emma Holm - 15 juni 2011 13:41

Hej igen! 


Har tagit en paus i allt bloggande och hållit på med en massa annat men nu e jag igång igen! Jag har kommit på en liten idé som jag ska hålla på med i sommar, Jag ska blogga i sommar! WAOW! Nej men jag ska skriva om lite sommar saker typ  T.ex min dag, lite tips om vad man kan göra och och så ska jag ta super fina bilder! 

Så jag hoppas att ni kommer läsa den, kanske om det blir dåligt väder kan man ju alltid klicka in sig hit  


Gulli Gull!!   





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Some question?

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad gör du på Datan?
 Facebook!
 Nån spel sida :P
 Online spel!
 Bloggar :D
 Msn/Skype
 Mode sidor!
 YouTube
 Nyheter
 Övrigt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier♥

Arkiv

Länkar ♥

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards